MPEC/PE-EZ/63/21 - przetarg nieograniczony
Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Wykonanie dokumentacji projektowej dot. instalacji systemu sygnalizacji pożaru i systemu ppoż. dla obiektów zlokalizowanych przy ul. Słonecznej 46.
data opublikowania zdarzenia: 2021-03-23 14:10
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: wtorek 2021-03-23
Data końca składania ofert: środa 2021-04-07 godz. 10:00
Oznaczenie: MPEC/PE-EZ/63/21
Metryka
- zdarzenie opublikował: Kamila Nowakowskadata dodania: 2021-03-23 14:12
Załączniki:
- Ogłoszenie (PDF)124.57kB
Metryka
- załącznik opublikował: Kamila Nowakowskadata dodania: 2021-03-23 14:13
- SIWZ z załącznikami (PDF)426.79kB
Metryka
- załącznik opublikował: Kamila Nowakowskadata dodania: 2021-03-23 14:14
- Zestawienie złożonych ofert (PDF)187.91kB
Metryka
- załącznik opublikował: Kamila Nowakowskadata dodania: 2021-04-07 14:58
- Informacja o wynikach postępowania (PDF)266.8kB
Metryka
- załącznik opublikował: Kamila Nowakowskadata dodania: 2021-04-26 12:15
Informacja o udzieleniu zamówienia
data opublikowania zdarzenia: 2021-05-14 08:00
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (zawarcie umowy)
Oznaczenie: MPEC/PE-EZ/63/21
Metryka
- zdarzenie opublikował: Kamila Nowakowskadata dodania: 2021-05-14 08:00
Załączniki:
- Informacja o udzieleniu zamówienia.pdf (PDF)178.97kB
Metryka
- załącznik opublikował: Kamila Nowakowskadata dodania: 2021-05-14 08:00