MPEC/PT-DBH-HG/11/13 - przetarg nieograniczony
Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
DOSTAWA PIASKU WRAZ Z TRANSPORTEM
data opublikowania zdarzenia: 2013-02-12 10:30
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: wtorek 2013-02-12
Data końca składania ofert: piątek 2013-03-08 godz. 10:30
Oznaczenie: MPEC/PT-DBH-HG/11/13
Szczegółowa informacja:
OGŁOSZENIE
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
10-710 Olsztyn , ul. Słoneczna 46.
Województwo : warmińsko-mazurskie
Telefon : (89) 524-05 -34
Fax : (89) 524-02-10
Osoby upoważnione do kontaktu z oferentami :
Waldemar Michalski wmichalski@mpec.olsztyn.pl tel. 89 524 12 27
Janusz Kozakiewicz jkozakiewicz@mpec.olsztyn.pl tel. 89 524 12 73 kom.515 151 437
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. 10-710 Olsztyn ul. Słoneczna 46
w związku z zamiarem wyłonienia Dostawcy piasku płukanego zasypowego (granulacja piasku: 04-08mm) w ilości 5.000t.wraz z transportem i rozładunkiem, zaprasza do składania ofert.
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie wewnętrznego Regulaminu
udzielania zamówień sektorowych – doprogowych nie podlegających ustawie Prawo zamówień publicznych
udzielanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o. o. w Olsztynie i nie podlega
przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz.
759).
Od oferentów wymagamy:
- zagwarantowania dostawy piasku od momentu zamówienia telefonicznego w czasie nie dłuższym
niż 24 h
- dostawy piasku w miarę potrzeb zamawiającego w określonej ilości (nie większej niż 15-25t.),czasie
oraz miejscu wskazanym przez zamawiającego na terenie miasta Olsztyn
- dostawy piasku samochodem samowyładowczym o gabarytach umożliwiających przejazd
samochodu uliczkami osiedlowymi oraz posiadającymi możliwość wyładunku towaru – boczny w
dwóch kierunkach i tylny
Dokumenty wymagane:
1.oryginał lub kserokopia wpisu do ewidencji działalności gospodarczej (za aktualne uważa się odpisy
lub zaświadczenia wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)
2.zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami(za aktualne uznaje się
zaświadczenia wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert)
3.dokument stwierdzający legalność pochodzenia piasku
4.posiadania deklaracji zgodności wyrobu budowlanego zgodnego z Rozporządzeniem Ministra
Infrastruktury z dnia 11.08.2004
5.udokumentowania ilości oraz rodzaju posiadanych pojazdów (min.2szt.) – kserokopie
dowodów rejestracyjnych
6. podpisany projekt umowy ( załącznik nr.1 )
7. podpisane oświadczenie ( załącznik nr.2 )
Termin składania ofert do dnia : 25. 02.2013 godz.10.00
Kryterium oceny ofert: cena – 100 %
Oferty prosimy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem : „DOSTAWA PIASKU” w kancelarii MPEC Sp.z o.o. lub pocztą na nasz adres, w terminie podanym powyżej.
Zastrzegamy sobie prawo unieważnienia przetargu w przypadku wystąpienia okoliczności powodujących iż prowadzone postępowanie nie leży w interesie Zamawiającego,czego nie można było przewidzieć wcześniej.
Centralny Rejestr Zamówień MPEC Sp. z o.o. nr.11 /13
Kod CPV 14211000-3 ; 60000000-8
Metryka
- zdarzenie opublikował: Administrator Systemudata dodania: 2013-02-12 10:03
Załączniki:
- MATERIAŁY DO POBRANIA (ZIP)11.16kB
Metryka
- załącznik opublikował: Administrator Systemudata dodania: 2013-02-12 10:04
udzielenie zamówienia
data opublikowania zdarzenia: 2013-03-15 14:00
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (zawarcie umowy)
Szczegółowa informacja:
udzielono zamówienia firmie Usługi Transportowo-Sprzętowe Danuta Giak 10-684 Olsztyn, ul.Orłowicza 7/58
Metryka
- zdarzenie opublikował: Administrator Systemudata dodania: 2013-03-15 13:43